V posledních letech investuje americký hudebník, producent a podnikatel Jay-Z do několika udržitelných a veganských společností. Jeho firma Marcy Venture Partners (MVP) podporuje produkty Impossible Foods, Partake, Oatly a nyní také kultovní rostlinnou značku Simulate, dříve známou jako Nuggs. Firma Simulate je nyní velmi populární ve Spojených Státech. Soustředí se na výrobu alternativ kuřecích produktů. Ben Pasternak, mladý podnikatel a zakladatel značky Simulate, uvedl, že používání zvířecích produktů není už nadále udržitelné nejen pro planetu, ale ani v potravinovém systému.
Investice do rostlinných firem není jediný způsob, jakým Jay-Z propaguje stravu bez masa. V roce 2019 s Beyoncé představili rostlinné “hnutí” s názvem The Greenprint, za kterým stojí spolu s fyziologem Marcem Borgesem. Cílem projektu je podpořit rostlinnou stravu a ukázat, jak jednoduché může být sestavit čistě rostlinný jídelníček. Jay-Z, Beyoncé a Marco Borges sestavili také “plán” 22 Days Nutrition. Jay-Z v době jeho spuštění uvedl, že výhody i jediného rostlinného pokrmu denně mohou mít zásadní dopad na naše zdraví i životní prostředí a spolu s Beyoncé vyzývají své fanoušky k posunům k rostlinné stravě.